Tack till alla 214 i publiken.

Nu har klockat vandrat iväg och snart är det dags att hoppa i bingen.
Ska bli skönt att jobba nu när vi har tagit 3 poäng.
Nu passar jag på att tacka publiken i Gröndalshallen.
214 pers hade kommit för att hejja fram vårat Nynäshamn, joo ni mestadels Nynäshamnare.
Kan vi forsätta spela grymt bra hemma så tar det inte många matcher till innan Gröndalshallen blir fullsatt.
T.O.M den beryktade gubbeliten var nöjda med matchen och tyckte att Micke Lindblom är en av dom bästa backarna som spelat i Nynäshamns Innebandy.
Dom var supernöjda med Niklas Frodin som var omutlig i kassen.
Självklart så hade dom lite kritik mot spelare som inte kom upp i sin standard.
Jag tycker fortfarande att 7-1 är i underkant.
Vi skulle ha gjort minst 10 mål.
Kul att Richard Malmström fick göra mål så att han är redo för att möta Huddinge nästa omgång.
Rilles smeknamn är ju Mr Huddinge =)
Han längtar till att få möta sina gamla kamrater på Lördag.

Peace Out....

När Z?

Kommentarer
Postat av: Zäta

Ska prata med min agent Borsten.

2009-10-12 @ 12:35:54
URL: http://emilzetterberg.blogg.se/
Postat av: mister micke

Eftersom jag var 1 av dem 214 så måste jag säga varsågod från min sida och tacka för att ni gjorde en bra match. Sedan att Ackers är dåliga för division 2 är en annan sak. Kör på framåt så skall ni ta ett antal 3 poängare. Huddinge är nästa att få smaka på spelet som ni har. Se till att hålla Nynäshamn kvar i division 2 så kommer det säkert några hemvändare på köpet =)



2009-10-12 @ 17:59:16
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0