Yiiiihaaaa, äntligen klar på the WORK

Klockan har redan dragit iväg till 1900 och man har inte kommit ifrån jobbet ännu.
Så sjuuuukt mkt att göra.
Nu är jag iaf klar med allt och även matchprogrammet för morgondagens match mot Bollstanäs SK.
Matchen startar 1530 i Gröndalshallen.**NICE**

Vi har ju lite revanchlusta i kroppen och benen nu.
Vi förlorade lite mot Duvbo IK i DM igår.
Duvbo var lite bättre än vad vi var och dödade oss hårt redan i första perioden.
Jag är ledsen över att vi inte kunde göra en bättre insats mot Duvbo men jag vet att vi är bättre än så.
Grattis till Duvbo som nu får möt Balrog.

Nu är jag lite trött och ska åka hem.
Jag håller en x-tra tumme för Robins Täby mot Hammarby på Söndag.


Peace Out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0