Jag tycker att din näsa rycker !

Igår var det träningen innan DM matchen mot Västerorts IBK.
Träningen var helt OK och en hel del PP tränades.
Återigen kunde inte Janne (MTRL) närvara och då blir det lite struligt med västar och flaskor osv osv.
Vi hade en bra samling i klubbrummet innan och fick återigen lite nya prylar från Unihoc.
Det var ett bra tempo på träningen och målsnålt i tvåmålsspelet.
Det blir en trupp på 15 gubbs som lättar av mot Råsta park på Torsdag.
Nu är det upp till bevis som gäller.
Laget som vinner får möta heta Duvbo i kvartsfinal på hemmaplan.

På Lördag är det dags för hemmapremiär i Gröndalshallen mot just Duvbo IK.
Matchstart 1530, tyvärr så kan jag själv inte närvara *surar*
Det är Lantmäterimöte nere i Byxelkrok (Öland) det ska styckas allmäningar och vägar etc etc
Det är mkt nu . . .
Clabbe är så jävla bra så han klarar sig själv, han visade god vilja igår på träningen för en gångskull.

Jag tycker att din näsa rycker, eller vad säger ni ?
Ramsin borde ha kommit högre upp i världsrankingen.
Han är ju bättre en Kohonen iaf i kassen !

Ikväll är det IB fritt i stugan, men jag undrar hur många samtal jag kommer av-verka innan kvällens slut ?

Nu ska allt avslutas på jobbet så man kan få komma hem.
Har jag tur så kommer jag iväg vid 18 tiden.
Håll en x-tra tumme för mig så att jag får komma hem..... ska ju hinna måla lite smått i sovrummet annars blir fru Doppsko argsint =)


Peace Out

Kommentarer
Postat av: JTK

jag är ledsen för att västarna och det vart strul i går men men hoppas ni fick hjälp med att bara upp västarna och bollarna :) kanske ska ringa ner några mammor som kann ställa upp i bland :) sen får du inte göra så grabbarna växer i muskler så tröjorna blir mindre hörde att alt hade gått upp nio kg i muskler :)nej jag ska hand tvätta dom hedana efter så inte kvaleten går ut dom själv blir jag sen på matchen i morgon torsdag har ju eftervård fattar inte jag har inga problem och så men tydligen så tycker kriminalvården det så jag kommer senare om det går bra ses i morgon då om inte matrealan ska börja på bänken han var ju 100% sist hahahah

2009-09-23 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0