NIBKen - Duvbo hånglade upp ett kryss

Äntligen hemma igen efter en liten minisemester på landet.
Byxelkrok är ju världens bäästa by i alla kategorier.
Iofs inhöll semestern ett Lantmäterimöte.

Jag var sjukt orolig i min svaga kropp i Lördags då vi skulle möta Duvbo hemma.
Miss av en hemmpremiär hör inte till vanligheterna.
3-3 var i underkant iaf om man lyssnar på våra spelare=)
Hade varit skönt att få ro hem en 3 poängare.
Nu var det inte så och sudden slutade 0-0.
Vi får jobba vidare under veckan och ladda inför den tuffa bortamatch mot BK Slusk på lördag 1300 i Eriksdalshallen . . .

Gottsunda gick och tokspöade Huddinge IBS, vad hände där, ??
Och tokfavvotippade Bollstanäs föll hårt mot Farsta Sharks med 11-3.
Bollsta har ju seriens bästa lag enligt väsbypubliken...
Hámmárbý forsätter att imponera.
Sundbyberga har fått en tung start och det är överraskande med tanke på deras fina försäsong samma gäller väll Bollstanäs oxå.

Nu har jag gjort mitt lag på www.dromfemman.se ska kika hur bra jag egentligen är...
20poäng och plats 78, imponerande..
Tack till att Caperioibnördar som gjort denna hemsida =)

Mera kommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0