Tåg + IB är omöjligt !!!!

Tisdagen har rullat på och jag har jobbat hårt igen.
Vart tvungen att köra ner bilen till Citroen på lunchen.
Krockad bil är aldrig kul och jag skulle inte få en lånebil !!
Fyy fan vad dåligt tänkte jag, har ju inte åkt kommunalt sedan 1989 !
Vet knappt hur ett tåg ser ut nu för tiden.
Är tunnelbanan fortfarande grön ?

Nää lägg ner sa man och blev tvungen att smöra hårt för en säljare på Citroen.
Tack till Glenn som fixade en sjukt liten skåpbil iaf.
Skönt att slippa att ta sig med kommunala medel.
Har man fortfarande 70 kort när man åker med SL ?

 Ikväll är det träning igen, det ska bli skönt att få komma ner till Nynäs.
Tyvärr så missade jag matchen mot Duvbo i helgen och detta gör så att man har ännu mera sug att se småkidsen träna.
Vi har ju en he del att fokusera på innan helgens drabbning mot Hammarby Innebandy.
Avslag på Lördag klockan 1300 i Eriksdalshallen.
Börjar redan nu att suga i coach tarmarna.

Som sagt nu är det dags för att ta sig hem och trixa lite med en vägg hemma.
Måste ju fixa lite lysroranga flowerpowerblommor till den svarta väggen.

Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Captain America

Tar med mig Basic på lördag och kommer för att glo på säsongens första TRE pinnar... =) YEAH BABY!!!!

2009-09-29 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0