Eskilstuna by night and poker

Äntligen framme i eskilstuna.
Vi fixade in oss i stugorna.
Halva laget hade kommit fram ett par timmar innan oss.
När jag kom in i Tobbes storstuga så var Orre och ALT helt skit fulla.
Dom hade dragit i sig ett varsitt helrör, dom var/är nervösa för morgondagen.

Tydligen så är det bara 1.01 tillbaka på oddset om man tippar på en skada på Orre innan 0800 imorgon.

Vi drog igång en pokerturre.
Jag ägde hårt och vann själklart.
Tobbe sitter i en hörna och gluttar på en annan del av köping.
Bra laddning innan vi möter konstiga lag mummlar tobbe om.

Rolle hade varit inne och kollat sitt rum.
Frodin satt och kastade bollar mot väggen och körde lite sköna saves.
GW står i skogen och skjuter med sin grymma Unihoc Bow.
Han mumlade högt om att om han inte vinner skytteligan i Sverigespelen så slutar han med IB.
Limpan suger, han torskar alla sina händer.
Jonster är ute och bryter lite=)



Peace out från E-Tuna

Kommentarer
Postat av: Clabbe

Jag lassar in en lax på Orres skadebet. En säker guldpeng till mig....

2009-09-12 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0