Kevin Björkström om Bajen vs NIBKen

Oj då jag skrev Tisdag i mitt tidigare inlägg, sorry man.
Menade ju Onsdag så klart.

Idag när jag åkte hem så slog jag en signal till Kevin Björkström i Hammarby IF.
Jag passade på at kolla av tempraturen på Bajen.
Den är stekhet enligt Kevin.
Kevin själv hade ju ingen vidare koll på helgen utan trodde att dom skulle möta ackers.
Jag citerar Kevin " Vi ska krossa Ackers i Helgen "
Trevligt sa jag hur ska ni spela då ?
Vi kör stenhårt med fullplanspress, inget lag har enchans när vi trummar igång.
Kul tänke jag och kunde inte hålla mig , så jag berättade att det är vi som ska möta dom =)

Jag la självklart ett par skönt sjuka hot om "att trampa honom på hälsenorna" etc etc.
Nu hade ju inte jag trott ngt annat än fullplanspress från Bajens sida.
Ett sjukt bra lag ska vi få möt på Lördag.
Vi surrade en del om deras match mot Sundbybergs IK och Kevin kunde inte förstå hur dom kunde säga att dom skulle vara ett bättre lag än Bajen.
Jimmy Carman var den enda som var bra i laget enligt Kevin.
Kevin som är 89.a har ju stött på Carman ett gäng gånger på Junisnivå då Carman själv är 89.a.

Självklart så frågade jag vad han trodde om matchen mot oss på Lördag.
Han tippade 10-3 till Bajen 

Kommentarer
Postat av: Supporter

Så ska det låta en sjukt skön jargong utan fula påhopp hit och dit!Må bästa lag vinna!

2009-09-30 @ 20:19:33
Postat av: Vad händer?

http://www.aik.se/innebandy/aikindex.html?/innebandy/historik/lasvart/090930_leosvanberg.html

2009-09-30 @ 20:45:11
Postat av: Tobbe

Hahaha! Sjukt kul att Lejjan ÄNTLIGEN får visa upp sig på den stora scenen. Nästan lika skönt är transfersumman, som enligt säkra källor, hamnar på fullt realistiska 1 miljard sek.

2009-09-30 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0