Lite kvällssurr om Nothing

Sitter på jobbet och ska sluta om ca 40min.
Nu har förlusten mot Vreta lagt sig lite.
Vi vet att vi kan bättre och att vi saknade en drös med spelare.
Jag är väldigt imponerad av Vretas unga spelare.
Tror att Vreta kommer placera sig högt om dom får behålla stommen.

Gårdagens Div 2 skräll borde ju vara Duvbo mot Södertälje.
Alex har ju lovat att dom ska gå obesegrade i Div 2 ÖS.
Jag har inte fått napp på några bra rapporter hur det såg ut i matchen.
Duvbo kan vara luriga med sina snabba spelomvändningar

Även Bollstanäs mot Gottsunda känns lite överraskande för mig iaf.
Kryss efter full tid men Bollsta lyckades avgöra i Sudden.
Gottsunda är nederlagstippade i serien, mest för att ingen har koll på dom.
Vi får se nästa omgång hur det går.

Hammarby visar styrka trots att man saknar 15 spelare !
Det är ett styrkebesked tyvärr=)
Fagerlund tillbaka på IB planen och visade att han kommer ha lekstuga i tvåan.
Däremot har rapporter inkommit från olika håll att Farsta såg beleka ut.

Huddinge visar att Nordic Bet har rätt i sitt tips om Huddinge (Topp3).
Huddinge vinner komfortabelt mot Sundbybergs IK.
Jag var helt säker på en Sundbybergs vinst.


Kikade igenom H3 Sthlm och såg att det bjuds på en del sköna resultat.
1-1 i Jakan mot Kungängen, känns som om att defensiven är bra iaf.
Äntligen för Foppa i Real Höjden så kommer en vinst.
Höjden krossar Vendelsö som känns som en slagpåse i H3án
Salem förlorar igen mot ett tippat topplag så det är inte hela världen.
Salem kommer att komma igen, dom har ett bra lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0