När blir man vuxen?

Jaaaa, när blir man vuxen egentligen?
Nu sitter jag och käkar mackor med typ 4 olika pålägg och dricker OBOY.
Är det vuxet ?
Ska man inte dricka Kaffe och äta torra skorpor på morgonkvisten när man börjar närma sig 40 ?
En sak till som man måste tänka på när man är vuxen, man ffår inte försova sig !
Det gör jag fortfarande, ibland för ofta.
Jag har tur att jag har en sån bra Chef/VD på mitt jobb.

Nu har torsdagen smugit på och ikväll är det träning.
I Tisdags hade vi den bästa träningen på två säsonger och det kändes skönt.
Jag vet att kvällens träning kommer att bli ännu bättre.
Vi är fokuserade på uppgiften till helgen, att möta Storvreta Ung borta.
Jag hoppas att IDA börjar fungera snart, det går ju sjukt segt i världens bästa dataprogram =)

På fredag är det dags för premiär i SSL.
Tyresö Trollbäcken Vs Falun.
Har hört från sjukt många att dom ska dit och titta.
Smart av TT och Håkan att göra en smygpremiär på en fredag.
Alla är sugna på IB och det är många lag från Stockholm som spelar högt upp som börjar Lör el Söndag.
Kanske blir det så att det blir fullsatt, jag hoppas på det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0