Ock Ock Ock vad jag vänder kappan efter vinden !

Sjuka arbetsdagar man får ihop !!
Men men vem bryr sig om en stackars Doppsko som får slita hund ?

Idag har jag lyckats få iväg inbjudan till Duvbo IK och domarparet.
Duvbo kommer ner till Nynäshamn på Lördag och får gälla som favoriter efter att ha krossat Södertälje IBS Rockets Real Madrid Barcelona etc etc . . . . 
Undra om spelarna i Rockets är värda sina pengar efter helgen.
Har hört om sjuk pengar som delats ut till diverse spelare i laget för en påskrift.
Dags att börja beta av stålarna nu =)
Som sagt Duvbo ser starka ut och kommer vara supertaggade inför matchen i Gröndalshallen.

Men först ska vi träna ikväll (2030) och det ska bli nirre.
Har bara hört om en frånvaro och det ska vara Tobbe Trollkarl.
På Torsdag är det DM mot Västerorts IBK i Råsta Park.
Nu är det dags för oss att visa att vi hör hemma i Div 2.
Västerort måste slås tillbaka hårt på Torsdag.

Nu har Aftonbladet sugit in nyheten ang Micke Karlsson 
Jag undrar hur detta kommer gå ?
Hammarby ser ju ut att få ihop ett grymt lag.
Kenta är laddad som få.

Nu tror jag att Duvbo vinner serien, jag vänder kappan efter vinden =)


Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0