Herrtrean (STHLM) tips

Efter lite påtryckningar från mina före detta Coach kollegor så kommer mitt tips på Herrtrean STHLM (09-10)

Här kommer alltså mitt tips som jag hade innan Serien drog igång.

1. Bele Barkarby
( Har ett bra lag om man kan få ordning på allt, man kan inte vara bäst på allt)
2. Hammarbyhöjden
( Har värvat på sig sjukt många bra spelare, Foppa får avgå om han misslyckas denna säsong)
3. Orminge IBK
( Har ett intressant ungt lag och jag tror stenhårt på Orminge denna sesse)
4. SB IB
( The Old Fellows kommer som vanligt att vinna sina matcher med uddamålen, har rutin att vinna mot alla)
5. Vaxholms IBF
( Vaxholm har iofs tappat JG, men har en stark orginisation, kan kommar högre)
6. Salems IF
( Får inte hem Khan och har tappat Mackan till Handen, tror att Salem får det tufft)
7. IFK Sollentuna
( Nu kommer Anta hata mig, han tror själv stenhårt på sitt Sollentuna, dags att visa att jag har fel=)
8. Bro IK
( Har värvat lite avdankade Jakanspelare, kan säkert överaska ett par lag, men det räcker inte)
9. Kungsängen
( Har dålig koll men vet att militären har tagit flera bra juniorer, dags att bli MÄN)
10. Jakobsberg
( Om Fraggel får spela så kan dom vinna ett par fajter, annars blir dom ett stryklag, har ju tappat massor)
11. Vendelsö
( För tunn trupp och ingen vinnarmentalitet, hänger alltid med dom 2 första för att sedan sonkas ner)
12. Värmdö
( Gillar inte Värmdö alls och hoppas att dom kommer sist)


Så såg mitt tips ut innan serien startade.
Nu har ju en omgång spelats och jag måste säga att jag är förvånad i en del matcher.

Vaxholm - Bro 9-7
Enligt planen, Vaxholm är starka hemma sedan många år.

SB - Värmdö 3-2
Enligt planen lite för få mål till SB i mitt tycke.

Orminge - Salem 7-6
En enkel seger enligt samtal som kom igår, Salem är bättre hemma

Bele - Vändelsö 3-0
Åh, Bele vinner en premiär, nu har guldsnacket startat ute i Jakobsberg.

REAL Höjden - Jakobsberg 5-9
Bedrövligt av Höjden, har värvat div II spelare i mass och även från Div 1.
Man kan inte förlora mot Jakobsberg, det är omöjligt !!!

Kungsängen - Sollentuna 5-5
Ganska så tippat med ett kryss i denna match, Bra för Sollentuna om man vill överraska.


Är fortfarande lite besviken på att vi åkte ut mot Rönnby SK i kvarten.
Jag tror inte att Sumpan vart speciellt rädda för att möta oss som vi såg ut i 0900 matchen.
Nu tar vi nya tag i veckan och det ska bli skönt att serien startar till helgen.
Nu är allt inlämnat på tryck så på torsdag kommer allt matriel från Unihoc.
Träningskit, Toolbag, Målvaktskläderna, Overaller, jackor till dom som beställt det
Nu blir det hemgång från Jobbet !


Peace Out....

Kommentarer
Postat av: Fraggel

Idiot! Ni förlorade väl också mot oss ler



Vi har inte tappat någé av vikt, däremot förstärkt med 2 gamla SM-fanalister från caperio, tippa om tippa rätt :)

2009-09-15 @ 07:46:27
Postat av: Doppsko

Jag lovar Fraggel =)

2009-09-15 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0