Leo Svanberg till Hammarbyhöjden

Igår var det träning igen och återigen var vi över 20 pers.
Träningen var helt ok och vi avslutade med 2 x 20 min tvåmålspel med matchklocka.
Jag kan ju vara världens bäste domare och återigen var man bäst på planen !
Niklas Frodin såg het ut i kassen, klart att han var sugen efter att ha sett NIBKen vs Järfälla på Tv Nynäs.

> TV NYNÄS <



Spana in länken om ni är sugna

Nu laddas det för fult inför Sverigespelen.
Vi är en trupp på 19 pers som åker, tyvärr kan inte Lasse Lindelöf, Peter Edfors och Micke Lindblom haka på.
Bilarna kommer att avgå ca 1900 från nynähamns resp Handen.
Det blir Esklistuna som kommer att få ta hand om Vackra Nynäshamn.

För övrigt så tror jag att bro IK kommer vinna SUPERTREAN denna säsong.
Real Höjden kommer komma 2.a.


Igår vart det klart att Leo Svanberg lämnar oss för Hammarbyhöjden.
Det har blivit lite ohållbart för Leo att ta sig kommunalt till Nynäshamn.
Jag tror att Höjden passar bra för Leo, där får han tid att komma igång igen.


Jag hoppas på ett gott nytt år, när det väl börjar.



Peace Out 

Kommentarer
Postat av: Packe

Drömde mardrömmar om Frodins sjuka räddnignar igår!

Han har sänkt mej totalt lagom till sverigespelen, inte snällt! ;)



Lycka till i höjden Leo.

2009-09-09 @ 11:42:55
Postat av: JTK

saknar dig sjuuukt mycket leo snyft snyft :(

2009-09-14 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0