Handens HJ krossade i sin DM grupp.

Handens Juniorer Krossade sina lag i DM.
Det var Lidingö Offensiv, Farsta Sharks och Älvsjö AIK.
I sista matchen mot Älvsjö var killarna helt outstanding.
Älvsjö med flera Herrjuniorer liksom vi hade inte en chans.
Älvsjö såg ut som små knattar när våra killar drog i gång IB godiset.

Kikade även på IK Malmens nystartade lag.
Varför skall gamla gubbar spela i Seniorserierna ?
Veteranserien, ngt fel på den ?
Killarna blir ju skadade i varje närkamp =)

Hur mår Visby, jag vet att det är försesse men jag kunde inte se ngt glimrande i fredags mot Huddinge.
Mörkar dom formen eller ?
Man hade lite förhoppningar att få se ett grymt Visby eftersom att dom har skrivt upp sig själva lite granna.
Därimot imponerade Huddinge IBS på mig.
Det var i storsett bara juniorer i laget och dom spelade med bra tempo och hade fina kontringar/spelvändningar i varje byte.
Visby körde fast i fickorna och såg lite vilsna ut, men det tar väl sig.
Har försökt att få kontakt med Zetterberg i Visby utan att lyckats.

Sundbyberg imponerade inte heller på mig igår när dom mötte KTH.
Jimmy och Robin var bra som vanligt men annars såg man problem i deras spel.
Dom spelar precis som förra säsongen och kan bli lättlästa i div 1.
KTH ska dom springa över med 5-6 kassar.
Hur många nyförvärv till från laget igår ska komma in ?

Högalid därimot kan gå långt denna säsong.
Dom har en bra ledning och en bred trupp och verka veta vad dom vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0