Hårt lurad...

Handen HJ vann idag över Lindingö oh Farsta, imogon blir det gruppfinal mot Älvsjö AIK.

Men nu till handen som lurade mig i en turre i stars.

Jag satt på BB och fick 9 2 off och var berädd på att vika mig.
Men då ingen höjde så fick man en gratis syn.
Det blir rund syn ända  tills efter rivern, då hadde jag lyckats träffa min 2a (flopp) och min 9a(Rivern) så var det bara att höja efter rivern.
Jag bettar 750 han höjer, jag sätter han på par i ess, men vad jag inte visste var att han hade syna hela vägen på sitt A set.
Då var det för sent för det blev ju så klart All in på Danne Doppsko.
Jag var så trött innan men nu är jag ännu mera trött.
Han väntade till och med ut tiden flera gånger.
Shit vad lack jag är på mig själv att jag gick in i den där väggen.

Fuck fuck fuck....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0