Jag har sett allt !

Onsdag idag och träningarna för Herrlaget är i full gång.
Herrlaget åker som sagt till Båstad imorgon för lite IB och vi hoppas på bra väder så att Pada Andersson kan leka med C/T eller ?

Träffade Balrogs Öhman i Byxelkrok i helgen och han satte ett varnande finger för sitt Balrog.
Vi åker dit för att vinna sa Öhman !
Han gissade på att dom får möta just C/T i Final.
Dom gamla Handenkillarna Kevin och Adde har sett heta ut *kul*

På Måndag ska vi samla upp alla Juniorer i Handen, detta betyder att (P92,P93 och P94) ska infinna sig på Torvalla 19:30.
Handens Juniorlag blir:
Juniorallsvenskan
HJ Div 1
HJ div 2
HJ div 3

Måste ju även tillägga att jag träffade Kari Karkes gamle vapendragare Nicke i Byxelkrok.
Hann aldrig med att surra så mkt med honom men han såg ut att må bra iaf.
Hade lite mkt med roddningen kring Governor Andy just när han var på plats.

Har sett att Nynäshamns IBK har kommit igång.
Jag kommer att hålla alla mina tummar för Nynäshamn nästa säsong.
Jag ska nog ta och ringa upp den gamle sportbossen Ronny Basic Carlsson och surra mig lite granna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0