Nu ska man vara tillbaka igen !

Nu är det dags att dra igång bloggen igen !
Men jag måste bara visa ngt kul jag fick i mitt spammail på jobbet idag.

""" 

Hej, Jag ar en intressant, vacker, snall och ensamstaende ung dam. Jag vill hitta min karlek, min halv och vill gifta sig med honom. Jag soker en man som kommer att bli kar i mig och jag kommer bli kar i honom. Jag har aldrig varit gift, men jag drommer om det. Jag ar fortjust i barn och jag drommer om en lycklig familj med den alskade mannen.Beratta om dig, om dina intressanta saker, vad du vill gora din hobby?

Om du ar intresserad av mig skriv garna min personliga e-post: [email protected] Jag vantar pa ditt brev sa mycket. Anastasiya

"""

Dom verkar ha hittat en bra översättare ?? =)


Som sagt nu ska bloggen igång igen, semestern är avklarad !


Kommentarer
Postat av: Oxen

Det ser ut som när du skriver doppis! ;)

2010-08-05 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0