Nynäshamn skrämde FBI Tullinge

Matchen spelades i 18 minuter i söndags och sedan klev Tullinge av planen.
Tullinge tyckte att Nynäshamn spelade för hårt ?
Jag vet inte om jag har varit med om detta tidigare.
Vem dömde matchen ?
Kul att vinna med WO i träningsmatch.
Tullinge och Nynäshamns skall mötas i DM i helgen i Tomtbergahallen, man ska kanske åke dit och kika lite skön IB =)
Jag måste få veta vad som hände.
Jag har paratat med en i Tullinge och fått deras syn på saken. 
Nu får jag jaga ngn i Nynäshamn, jag är sjukt sugen på att höra alla smaskiga detaljer.

Kommentarer
Postat av: Janne

Ha ha, jag var faktiskt där (en av väldigt få) och kollade. Tullingespelarna ville inte skada sig, vilket var en väldigt överhängande risk då Nynäs var helt öppna med att de "visste att de skulle torska och därför ville köra över dom". Mitt Nynäs har alltid varit fysiska och på gränsen, men nästan aldrig över den. I söndags var vi långt över den. Snälla Doppsko, kom tillbaks och styr upp det här.

Tullinge gjorde faktiskt helt rätt.

2010-08-30 @ 20:00:08
Postat av: Anonym

He he, då vet jag.

Jag pratade med Folk i både Tullinge och nynäslägret igår.

Så jag har fått en bra bild över hur allt gick till.

Men tillbaka till Nynäs går inte just nu.

Men tack för omtanken

2010-08-31 @ 16:23:30
Postat av: uffe

Nynäshamn är absolut inget tufft lag. Dom var fruktansvärt fega och tacklade folk i ryggen som stod 1 meter från sargen. Anledningen till att Tullinge inte ville spela längre var för att Nynäs är fruktansvärt dåliga på innebandy och det gav ingenting att spela mot dem. Sen om matchen inte hade avbrutits så hade dom säkert fått såga loss några nynäskillar från ribbstolarna oxå!

2010-09-06 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0