Bitiga = Vad ni vill !

YEAH !
Tisdag idag och allt känns ok.
Igår var det första gemensamma sammankomsten med alla juniorer (P92,93,94).
Ett 20talet killar hade dykt upp och dom såg rätt så sega ut.
Jag kan tänka mig att på Onsdag kommer killarna vara rätt så slut så mitt råd är ju att dra en repa idag för att skaka av sig lite seghet.

Ikväll är det herrlaget som går igång igen efter Båstad Outdoor Open.
Hoppas att killarna är taggade för träning ikväll.
Jag hoppas att min favoritspelare i alla kategorier Dennis Pettersson kommer ner idag.


På onsdag så kommer juniorerna få köra löp + fys med herrlaget och gissa om att dom kommer vara trötta.
Jag vet inte men jag truuuuuuuur.
Kanske kan få steka en Jack Ass omlett i spåret.

Torsdagen är det återigen träning och då kommer Malin Nilsson ner och ger kostråd.
Pata Andersson, Patrik Schantz och Mackan Magnusson har ju blivit lite bitiga på sommaren =)
Ordet bitiga kan ni vrida som ni vill *S*


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0