Jag vill oxå !!

Är det så att man kan få allt man önskar sig?
Isf hade jag önskat att Innebandyn hade fått mera cred än vad den får idagens media.
Nu får den ett klick smaskens när alla fina matcher skall spelas på Hovet.
Grymma lag som kommer att göra allt för att fylla Hovet.
Men sen då ?
Ska man ha ett slagkraftigt lag så måste man bygga ett.
Hammarby försöker men dom gör det på andras bekostnader.
Jag vet två spelare som dom har tagit genom att ge dom över 15 000 kr inför denna säsong.
En av spelarna hade vi hade i våran hand och dom bjöd över vad vi en erbjöd !
Man kan lukta till sig lite avundsjuka från min sida.
Och det är jag !
Jag vill oxå kunna göra som Kenta.
Ge en spelare 15 000 kr utan att ens blinka.
Men men vad är en bal på slottet.

Det kommer mera =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0