Västerås i KK + Lite halltidersnack

Tråkigt för Västerås men bättre för oss.
Vi får ju nu Hässelby istf Kais Mora i Allsvenskan.
 Mora har ju tappat lite spelare och fyllt på med Juniorer.

Ut: Bobby Edberg f, Mullsjö, Warberg, Petter van Keppel, f, Mullsjö. Johan Tomth, b, Mullsjö, Anton Lindén, f, Skoghall, Johan Djos, b, Skoghall, Jonas Svahn, c, Dalen.

Kommer dom klara sig i SSL ?
Svårt att tro detta, men man vet aldrig med Mora !
Lycka till iaf.



Läste Magnus Fredrikssons krönika på Magget.

Sjukt med träningstiderna, nu har ju inte Handen detta problem i herrlaget, men för dom lägre lagen i Handen har det varit ett sjukt pusslande.
Nu är vi klara och jag tror att alla HJ och ungdomslag är nöjda till slut.
Förra säsongen när jag var i Nynäshamn så var det inte heller några problem med träningstiderna för herrlaget.
Klart att dom låg lite sent men det valde vi själva.
Jag har varit med om värre i mitt IB liv.
Bara för 3-4 säsonger sedan när jag tränade IBK Handen-VH i Herrtrean så fick inga tider i Hallen vi spelade i.
Jag åkte förbi Torvalla och kollade ibland och då hade Handbollen träning.
Deras herrlag var typ 5-7 killar och en målvakt i stora Torvalla.
Jag kollade flera gånger och till slut körde jag gamla smygfilmningen.
Inte fan blev det bättre för det, tyvärr så håller det på så även idag.
Jag blir så jävla förvånad över att kommunerna inte har koll på någonting i sina hallar.
Magnus skriver oxå om problemet med att innomhusfotbollen vill ha tider, men det finns ett nytt problem.
För Hockeyn har börjat vilja ha tider inomhus nu.
Inte i Haninge men jag vet flera andra ställen i Sthlm där det är så.
Det är helt sjukt.
Konstigt att man blir lack !

Idag ska jag ner på träningen och kolla att alla sköter sig.
Hört att Schansen fuskar llite, inte bra Patrik !

Peace oute fokes !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0