Lite fredags IB är alltid kuligt . . .

Hemkommen från TT-AIK via Mc Donk och ett par samtal om IB.
Satt bra på matchen och förväntade mig en grym match från AIKs sida men hade ändå lite förhoppningar att TT skulle ta en eller flera poäng.
Nu är ju jag en jätte AIKare och vill ju innerst inne inte att AIK ska förlora en poäng.
Men ska man tappa ngn poäng ska det vara mot harmoniska Tyresö Trllbäcken.
Känner ju Jonas G en hel del och lider lite med honom när inte 3 poängarna kommer.
Tyvärr är det så att TTs försvarspelare inte håller SSL klass för tillfället.
Nu vinner AIK rättvisst utan att ens förta sig.
Man rullar på 3 linor, 2 backpar hela matchen.
TT har ett par perioder där dom spelar riktigt bra.
Sam Jonsson tycker jag ihop med Kevin Björkström är TTs bäste spelare under matchen.
AIK är bleka idag, men det räcker för att slå TT.
KIM Nilsson, Edgren och MR Koffe Kranberg behövs i Gnaget.

Ngt annat kul från läktarplats är ju att det förtäras en hel del alkohål.
Det blir ännu en rolig sak att titta på.
Träffade en glad och Pigg Leo Svanberg med Smyko, sajjo, majjo och flajjo på matchen.
Han vill han kunde och ska komma ner i morgon för kika lite riktig IB.
NIBKen Vs Gottsunda Wolfpack eller nått ?=)
Jag förväntar mig ett par syrliga hejjarrop på fajten imorgon av Herr SWAN.

AIK laddar mot ett nytt SM Guld i Innebandyn.
Vad än Danne Bron Sundbom skriver så kommer dom darra när dom får möta Gnaget i ett slutspel.
Gnaget är som..... jaaa j mmm m  mm Gnaget är som en sjuk tickande bomb som kommer explodera i Slutspelet.
Jag blir förvånad om Gnaget ens tappar en match i slutspelet.
Och Danne var  räddast av dom alla =)


Peace Out  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0