Nu ger vi gärnet

Söndagen håller på att ta slut och snart är det dags för en pokerturre på Stars (Nynäshamns Pokersällskap).
Basic har fått en Elvis och hela NIBKen har käkat taggtråd i helgen.
Jag tror inte att en enda spelare har festat i helgen... eller ?

Alla spelarna i NIBKens A trupp kommer att vara laddade till tårna i veckans träningar.
Jag kommer att kräva 100% blod, svett och tårar.
5 matcher kvar och vi kan på egen hand göra det möjligt för oss själva att ta oss upp säker mark.
Ett x-tra löp-pass i veckan är ngt jag kan rekomendera mina spelare.
Fan killar, nu ger vi gärnet.


Kommentarer
Postat av: jtk

glöm inte att dricka vatten :) dåligt med skölj medel kanske tror det är där dom tappar :) skoja nu lycka till nu fan kommer ner och tittar nästa match fan :)

2010-02-07 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0