Vi laddar hem våra krafter från Oden och Tor eller ngt ?

Spelledigt i helgen kan vara nyttigt och onyttigt.
Just nu känner jag att det är nyttigt för oss iaf.
Vi kan samla våra krafter för att göra två bra träningar innan Täby FC fajten nästa Söndag.
Tibble CC en grymt bra hall, men parketten är inte till våran fördel.
Vi har flera spelare som har det tufft på parkettunderlag av ngn anledning.
Nu är det dags för att bevisa att detta är fel.
Vi är tvungna att ransaka oss själva samt peppa upp oss att denna match är den viktigaste på, eller rättare sagt under hela säsongen.
Täby är ett bra lag som höll jämna steg mot Hammarby precis som vi gjorde.
Jag kan lova er att om det är en match under en säsong som Täby vill vinna så är det just den mot Nynäshamns IBK.
Trots 1000 mil emellan så har det varit nästan som ett derbymöte varje gång.
Vad detta beror på har jag inte en aning om.
Det är två taggade lag som kommer att drabba samma i Tibble CC nästa Söndag.
Vi hoppas att våran sargade trupp ska bli frisk och skadefri under veckan.
Har vi tur så kan Niklas Frodin göra comback efter sin efterhängsna skada.
Håller oxå tummarna för att Peter Edfors samt Patrik Nilsson blir hela tills på Tisdag.
Nu finns det bara ett läge och det är full speed framåt.
Vi ska inte titta i backspegeln ett jävla dugg.
Jag är sjuukt taggad inför Tisdagsträningen och förväntar mig ett sjuhelsikes drag.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: rådjur

lycka till.

2010-02-06 @ 00:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0