Nya tider , Nya mål.....

Tack Nynäshamns IBK för 2 säsonger.
Det har varit sjukt kul, tyvärr så räckte vi inte till den senaste säsongen.
Synd, Jävligt synd, för Nynäs har en underbar styrelse som ger allt och lite till.
Publiken fanns oxå.
Tack alla, Publik, Föräldrar, Styrlse, Spelare och framörallt TV Nynäs.

Snart så byter bloggen skepnad.
Jag har valt att gå tillbaka till IBK Handen som tog steget upp i Allsvenskan.
Just nu så pågår försäsongen för fullt och laget ser grymt intressant ut.
Det blir på med dressen Sportchef i IBK Handen.
Där kommer jag jobba mkt med Juniorlagen och vara ett bollplank mellan Juniorlagen (Div1, Div2 och Div3) och Herrlaget.
Vendelsö IK P94 och Haninge IBK P93 samt IBK Handens Juniorer ser ut att bilda 3 lag.
På den senaste träningen så fanns det 30-40 spelare.(P90 till P94)
Simon Girebäck är utagen till U19.
Det är redan 6-7 spelare födda 90 till 93 som är redo att möta Allsvenskan.
Handen har alltid haft lovande unga spelare som vill framåt.
Jag kommer även att assistera Anders Pettersson i Herrlaget till en början.

Helt klart spännande vill jag påstå.

Det kommer även att skrivas en del på www.ibkhanden.se
Där kan man följa truppen och dess utveckling.

Återkommer ASAP !



Kommentarer
Postat av: Dennis

Hoppas du kan värva ihop killar så att ni blir bra. Så slipper du försöka utveckla eget...

2010-06-09 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0