Handen vann mot Sandåkern

imag0342 (MMS)

10-4 Slutade matchen som hade flera ansikten. Handen som startade i ett rasande tempo men fick ändå ett par mål emot sig och ett underläge med 1-2. Det vändes ganska så snabbt till 4-2 ledning. Mittenakten var ett sömnpiller och länge trodde jag att jag skulle få in 5-2 som jag hade på min resultatlott. I period 3 vaknade Patrik Andersson och hade lekstuga med Sandåkern. Patrik gör 5 nya poäng i matchen och har nu gjort 30 poäng på 8 matcher. Det är inte illa pinkat. Jag säger som Packalén i Visby. Patrik Andersson är seriens bästa spelare så här långt. Jag sätter även ett litet plus på Patrik Schantz som gör 5 poäng idag, men han kan så mkt bättre. Nästa helg är det match hemma igen och då mot Hässelby. Vi behöver en vinst till för att få igång självförtroendet inför nästkommande bortamatch. Ska bli intressant med matchen Hässelby mot Odelberg imorgon, kan Odelberg haka på nu eller ska dom bli avhängda ?


Kommentarer
Postat av: Läktarplats

Det hade räckt med att skriva att Patrik Andersson är seriens bästa spelare. Killen är totalt överlägsen.



Landslaget?

2010-11-22 @ 02:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0