Helgens spel på Allsvenskan Norra.

Veckan har varit hektisk och undrar hur detta skall sluta nu när julrushen börjar närma sig.
Jag har iaf tagit mig tid att slå ihop en kombotoker på nordicbet.

Kosingen rullar in om man får rätt.

FBC Uppsala mot Sandåkern, där bjuder nordicbet upp till 12,00 gg pengarna på krysset så den spikar vi.

Älvsjö mot Hagunda, Hagundas tajta defensiv kommer då att ge mig ett kryss som langar in 7,50 gg.

Sista matchen tar jag med Visby borta mot Gävle till 1,90.
Visby är revanchsugna efter krysset mot Hässelby som för övrigt gav 12,00 gg.

Inget är omöjligt, men 50.- är det värt 171,00 gg pengarna, 8550 kr om turgudarna vill mig väl vilket dom oftas inte vill.

Kommentarer
Postat av: mister micke

Tyvärr så Sandåkern åkte på storstryk. 13-3. Kommer du att vara på plats i Gustavsberg imorgon?

2010-11-13 @ 22:05:24
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0