Ikväll DM kvart mot Huddinge IBS

Det är DM kvart för Herrjuiorerna ikväll.
Handen skall möta Huddinge IBS hemma i Torvalla klockan 1930.
Handen har bästa tänkbara lag och det lär huddinge oxå ha.
Misstänker att Huddinge har toppat med lite Balrog spelare födda på rätt år eftersom man får ha spelare födda 1990 med i DM.
Jag ska packa ihop på jobbet nu och dra mig mot Torvalla.

Ihelgen är det dags för hemmamatch igen och då möter vi Sandåkern.
Vi är heta hemma men måste börja vinna lite borta matcher.
Ska man vinna bortamatcher så kan man inte uppträda som vi gjorde senast mot Odelberg.
Hoppas spelarna fått sig en ordentlig läxa av Coach Petsson igår.
Själv hann jag inte förbi för jag hade ett litet möte med HJ och P95, P97 och P98.
Micke Hammar från HJ2 bangade ur lite.
Tror att han var skraj för allt snack ang Drömmfemman =)
Skojar bara.
Jag hade ju oturen att ha kvar mina Sirus och dalen spelare och dom gick det bra för ........ not

Kommentarer
Postat av: MH

Håll utkik i min blogg under kvällen, kommer en text inför morgondagens matcher i Norra Allsvenskan inom kort.



http://unt.se/innebandybloggen

2010-11-19 @ 19:00:31
URL: http://unt.se/innebandybloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0