Surr med Patrik SÅS Schantz

Namn: Patrik Schantz
Ålder: 20+
Smeknamn: Schansen, SÅS, Trötter, Bättre Än PADA
 
Patrik Schantz är en kille som brukar hitta kryphål i sin fysträning och dessutom så brukar han synas mest på träningar och matcher, hur lyckas han?
 
Tjenna SÅS, hur är läget?
Vi har tränat hårt denna vecka och jag allra hårdast.
Vi har ju en tuff match i helgen, ikväll blir det lite mys med tjejen och vi ska kika lite IDOL och äta Sushi.
 
Kul, verkligen kul, vad har du förväntningar på söndagens match mot Odelberg?
Odelberg är ju ett bra lag med hela Norlingklanen, släktingar och icke släktingar.
Båda vi och Odelberg vill vinna och båda lagen gillar att anfalla.
Om jag har räknat allt rätt så borde laget med bästa målvakt vinna =)
 
Vad har du för framtidsvisioner?
Att vinna Allsvenskan Norra med Handen Innebandy och sedan vill jag hitta ett snyggare bandana än Patrik Andersson.
 
Vart fick du ditt smeknamn SÅS ifrån, jag hörde att det var för att du såsar så mycket på träningarna.
Bullshit, det är för att jag gillar många olika vegetariska örtsåser !
 
Patrik Andersson har ju ett ticks innan matcherna, han kör ju fågelskådning innan med sin flickvän har du ngt för dig innan matcherna ?
Det har jag faktiskt, jag brukar ha min kalsonger bakochfram ända fram till matchsamlingen.

Vem gör flest poäng i Handen på Söndag ?
Det gör jag, jag vill ju om både Pada och Norling i Odelberg =)
 
Tack för att du tog dig tid SÅS-kopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0