100% slit garanterar ingen vinst

Veckan som har gått har varit hysterisk!
Jobbet har varit i sjukt fokus och vi närmar oss våran så kallade julruch.
Det är nu två veckor sedan vi kunde gå ifrån och käka lunch.
Vi har en förstående chef som åtminstonde bjuder oss på lunch iaf.
Ikväll tog vi oss tid att spela lite bowling efter jobbet, men alla var supertrötta.
Men det var skönt att vädra lite inför kommande kaos.

På IB fronten, där jag knappt har hunnit så ser läget bra ut.
Herrlaget har tränat på bra under veckan och imorgon eller rättare sagt om ett par timmar så kommer Hässelby på besök.
Robin Avellan (hässelby) har ju som sagt ngt mot mig i mina lag jag befinner mig i =)
Imorgon har han återigen lovat ett par kassar för Hässelby!
Tur för mig är då att Patrik Andersson har lovat mig ännu mera=)

Det är alltså flera matcher i Allsvenskan Norra imorgon.
Vädret ställer till problem för vissa lag kan jag tänka mig.
Skönt att vi är hemma i våran parkettborg Torvalla.

Jag såg via Cederborgs (TT) Facebook att dom har transporterat sig genom snöstorm och istid för att möta Sandåkern.
Jag tror inte att Sandåkern har en chans mot TT.
Men vem vet, jag brukar ju tippa fel =)
Sandåkern har iaf ett skönt gäng som inte ger upp iaf.

Odelberg tar emot Uppsala som har fått vittring på första platsen efter en trög inledning.
Odel här väldigt hemmastarka i sitt kylkåp till hall.
Kanske kan det hala golvet störa Uppsala, men jag tivlar.

Järfälla mot Gävle kan bli en tajt tillställning.
Järfälla med 3 poäng senast borta mot Visby kommer till sluta att vinna.
Spindlarna är för bra för Gävle som kommer att backa och lita för mkt på den eminente Johan Andersson.

På söndag blir det toppmatch mellan Älvsjö och Visby.
Älvsjö går ju om Visby vid vinst.
Kan Älvsjö få en tidig utdelning och ett par lätta poäng av Wafa så kommer dom att vinna över Visby.
Visby känner nog mera press på denna match än Älvsö, kanske kommer det att låsa sig lite då.

Hagunda mot Granlo, Granlo blandar och ger.
Dom kan slå vilket motstånd som helst men oxå förlora mot allt.
Knepig match att tippa.
Hagundas defensiv är stark och kan dom styra ut Granlo i fickorna och täcka Granlos monsterskott så kommer dom vinna.

Våran match mot Hässelby.
Alla utom Hässelby förväntar sig att Handen skall vinna.
Men ack ack så ni tänker.
Hässelby är på gång nu och gillar att möta Handen.
Klart att jag tror att vi vinner, men bara om alla ger 100%.
Så sjukt kul att det har sett bra ut på träningarna i veckan.

100% slit garanterar ingen vinst, men så länge man har gjort allt man kan så kan man vara nöjd!
Ibland så räcker det, ibland så räcker det inte....

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0