Fredagen har inte börjat bra iaf..

Pokern vart inte långvarig för min del.
Tappade allt när jag förlorade med A K mot J J och för att sedan short förlora A A mot A K....
Ett par timmar borttappade i kväll för ingenting.
Men livet går vidare.

Lider med MH i Hagnunda idag.
Ledning 3-0 för Hagunda och FBC vänder på steken och vinner med 3-4.
18-32 i skott.

Gnaget åkte på torsk mot C/T idag, inte bra.
Fredagen har alltså inte börjat bra.

Mitt tips i AS norra har redan spruckit.
Hade x på matchen Hagunda - FBC. (6.90)
x Visby - Handen och (8.25)
Samt en säker 1a på Järfälla till (1.25)
Ett totalodds på 72.16 x 100.-
Alltså, ännu en galning som inte gå in.

Imorgon är det alltså dags för fajt mot Visby borta.
Jag hoppas killarna laddar hrt nu när inte Danne Doppsko kan åka med.

Nu blir det lite pkr på nätet ist.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0