Näsman och Cederborg är TT

56% tror att TT kommer att floppa denna säsong.
Jag tvivlar.
Vissta att Näsman och Cederborg drar stora lass i den offensiva delen.
Jag hörde ifos att Cederborg har åkt till Kina ?
Om det stämmer så blir man förvånad hur ledningen i TT kan tillåta detta !

Jag har haft så sjukt mkt att göra denna vecka och imorgon är det kurs och konferans.
Jag hoppas nu att jag hinner till våran match mot Granlo BK.
Granlo verkar hetare än Brad Pitt i Hollywood för tillfället.

Nu ska man äntligen få dra hem och mysa lite med damen där hemma, god mat och bara soft.
Ska bli najsigt värre,

Sjävklart har jag hunnit att spela lite på Nordicbet.

Odelberg - Hagunda 2 (3-6)
FBC Uppsala - Gävle X (6-6)
TT - Visby 2 (5-7)
Hässelby - Älvsjö 2 (4-8)


Trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0