Sammafatting av nattjobb. bläääääääää

Om ca 1 timme så har man varit igång i 24 timmar !
Kostar att ligga på topp ibland.

Skönt iaf att Handen kickade ass med Granlo igår.
Han ju precis med till matchstart.

Lean utbildningen gick bra under gårdagen och vi är ytterligare en bit på vägen på BC Office.

Och här kommer lite bilder från natten som gick då vi skulle packa ihop efter Ladys Night på Globen.
Från början skulle jag inte behöva vara där men då alla roddare från företaget som hade Ladys Night från början hellre kollade brudar och drack alkohålhaltiga drycker fick pappa Doppsko rycka in.


02.00 och vi har anlänt till platsen, ingen vet någonting ?!!?!


Ljud och ljus plockas ner, men vart skall vi hitta våra saker som skulle vara ihop plockade?


05:00, Detta är den 2.a vändan och vi fick pussla hårt på Lastbilen för att få plats.


Just nu sitter jag och väntar på den 3.e vändan och sedan vill jag bara hem och sova som en bamsige björn.
Om jag ska kolla IB imorgon, om jag vaknar, jag gillar ju att sova =)
Just det ja, AIK krossade Timrå i Elitserien och även Gefle i Fotbollsallsvenskan, Gnaget är G nu, man blir tårögd !

Peace out !

Kommentarer
Postat av: Pjär

Vet hur de känns. Roddare gör aldrig sitt jobb ;)

2010-10-20 @ 16:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0