Speaker, jag, självklart =)

Då var dagen slut och man skall ta sig hem till vacka Handen.
Vaxholm mäktade inte med Caperio igår och nu får Vendelsö IK en höjdar match mot C/T.
VIKEN har ett bra lag och verkar gilla vinna försvinna matcher, men att dom vinner mot C/T det tror jag inte.
Omöjlligt är det iofs inte.

Jag har inte hunnit med att svepa över hemsidorna som jag hade velat, får ta det imorgon.
Ikväll är det som vanligt lite IB i fornudden för min egen del.
På lördag ska jag se till att vara topp 5 i en Live turre nere i Nynäshamn.
5 bästa vinner sköna weekendpaket i Tallin med boende, Pkr insatsen samt lite fick pengar (typ 300 Euro)
Grinda grinda =)
Statar på 11300 mot ledaren som har 30 K, ca 30 spelare i startfältet, lägsta stack är på 7400.
Håll tummarna för mig på Lördag.

Söndag är det fajt i Torvalla mot Järfälla IBK.
Det luktar åt att jag får bli speaker då båda som kan,vill, vågar är bortresta.
Inga problem.

Kom igen Gnaget, vinn mot tråkiga Elfsborg. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0