Ett svep över HAN lagen i serien...

Det återigen varit en tuff arbetsdag för min del.
Det bara sprudlar av jobb nu för tiden.
Skönt ju !

Nu är det dags för lite hemgång iaf men innan det så får man svepa igenom IB magget, IB.se och så lite sköna hemsidor i HAN serien.

Stackars Johan Tomth och Bobby Edberg som inte har fått ordning på sig själva nere i MAIS-landet.
Jag tror att dom längtar hem, en utlånging från MAIS till Mora kanske ?
Dom tillför ju ändå inget till MAIS i detta läge !

Nu sveper vi igenom hemsidorna uppifrån och ner (tabellmässigt)

Kevin Lieback ASP i Älvsjö är precis som Simon Jirebeck i Handen uttagen till U19.
Jag har sett Kevin spela ett par HAN matcher och blir lika imponerad av honom.
Grattis Kevin och Älvsjö till ytterligare en grymt bra ung spelare.

På Visbys hemsida hittar man alltid ngt kul.
Just nu pågår en omröstning om Visby kommer att slå Granlos publik siffra 1021 pers.
Jag tror det inte iaf.
Måste ju även smaska upp Packalens intervjuv så här på kvällskvisten =)


När man kikar in på Järfällas hemsida så är allt som vanligt.
Just det, jag får ju faktiskt grattulera Alex Kjellbris till sin plats i U19.
Det ekar i GB iaf.

På TT´s hemsida kan man läsa en intervjuv med Hampus Nordenström, en av dom jullarna jag har varit inblandade i en gång i tiden (Handen)
Hampus var en mkt framtonande julle när det begav sig i Handen.
Hampus sadlade om och gick till TT.
Lycka till i forsättningen Hampa !

Jag tycker fortfarande att Gävle har en knepig hemsida.
Jag ser ju iaf att att dom vann mot oss i helgen efter en tuff kamp, men sen då ?
Knepig hemsida, jag giller den inte.
Men vem bryr sig om det =)

Hagunda har lagt av sig lite, tur att dom har Matte Holmgren som styr upp via sin blogg iaf.
Inget matchref från helgens drabbning ännu!
MH s blogg är grymt bra och den kan man följa dagligen iaf.

Juste det, såg ju nu att Granlo spelar mot FBC Uppsala dag.
Tack Granlos hemsida, kan Visby få ett nytt publikrekord att slå ?
5-0 till Granlo efter 1a perioden ?!!??!
15-3 i skott ? , måste ha bombats en hel del från Granlos sida.
Vad händer med FBC ?

85 pers av 214 på FBC´s hemsida tror att just dom vinner HAN serien.
Jag tvivlar nu =)
0-5 underöäge efter första perrisen mot Granlo * tufft *

Stackar Sandåkern...
Tuffa bortamatcher varje helg och serien har ju inte startat efter Sandåkerns planer kan jag tänka mig.
Snyggt att dom har laggt upp en lite blogg koll på sin första sida, + poäng Sandåkern =).


Odelberg har tagit sig i kragen och startat upp en hemsida via laget iaf.
http://www.laget.se/Odelberg/42513-start.html
Vi får se om dom kan börja plocka poäng nu när dom har en hemsida att gotta sig i =)

Till sist så kikar jag in på Hässelbys hemsida.
Dom har inte nämnt något om förlusten i DM mot Div 2 laget Vendelsö IK.
Annars så finns det lite att läsa om, men det mesta ganska så trist faktiskt.
Hässelby visste det redan, HAWKS kommer få det tufft i HAN denna säsong *no shit sherlock*

Tack för idag...

6-0 till Granlo mot Uppsala i slutminuten av period 2...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0