8 tummar för 3 poäng !

Igår vann vi första matchen i Juniorallsvenskan.
Motståndarna var Huddinge och dom började väldigt piggt.
Huddinge gick ifrån till 3-0 innan Handen vaknade till liv.
Killarna vände på steken och vann med 6-3.
Skönt att vinna första JAS matchen.

I helgen är det hemmapremiär mot ÄLVSJÖ AIK i Torvalla.



Tyärr kan jag inte själv närvara i helgen men håller alla mina 8 tummar för 3 poäng.
Jag var nere på Assist idag och fick lite sponsringsmatrail av Ove och såg då en Älvsjöspelare (som jobbar där) som inte vill att vi ska vinna =)
Stackars liten, han vet inte vad han vill.

Hoppas även att jag skall hinna förbi Torvalla i eftermiddag, fan klockan är ju redan 17:44, då menar jag ikväll !

Jocke från Warberg är nu mera matcharrangemangsansvarig *najs*


See Yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0