Allsvenskan Norras bästa hemsida (Del1)

Nu är det snart dags för premiär i Allsvenskan Norra och då är det dags att kolla tempraturen på hemsidorna.
Jag har ju haft en omröstning tidigare där ni har fått röstat helt enkelt på vilken sida ni tycker är bäst. !


Nu förvandlar jag detta till poäng.
Sedan lägger jag till mina, IB-Klubban, Jonas Gafvelin, Ronny Carlssons poäng.
Hagunda verkar vara en populär hemsida=)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. Odelberg
Odelberg har en bedrövli hemsida, ja, jag vet, den är obefintlig.
Jag vet inte hur dom har tänk här ?
Sjukt tråkigt iaf att det inte finns ngn, men det kanske kommer.
Trots allt så får dom 2 tröströster av ngn vilsen skäl ute i IB Sverige.
Det är bättre än Gävle GIK som fick 0 röster.

Betyg från Jonas G (C/T)
Snygghet (Färget, Layout, Bilder): 0
Uppdatering (Nyheter, Nyförvärv): 0
Lätt att sök (Spelare,Klubben,Målsättning):0
Gästbok/Bloggar (Aktiviten på GB samt blogg kring Laget): 0

Betyg från IB Klubban (Handen)
Snygghet (Färget, Layout, Bilder): 0
Uppdatering (Nyheter, Nyförvärv): 0
Lätt att sök (Spelare,Klubben,Målsättning):0
Gästbok/Bloggar (Aktiviten på GB samt blogg kring Laget): 0

Betyg från Ronny Carlsson (Nynäshamns IBK)
Snygghet (Färget, Layout, Bilder): 0
Uppdatering (Nyheter, Nyförvärv): 0
Lätt att sök (Spelare,Klubben,Målsättning):0
Gästbok/Bloggar (Aktiviten på GB samt blogg kring Laget): 0

Betyg från Doppsko (Handen)
Snygghet (Färget, Layout, Bilder): 0
Uppdatering (Nyheter, Nyförvärv): 0
Lätt att sök (Spelare,Klubben,Målsättning):0
Gästbok/Bloggar (Aktiviten på GB samt blogg kring Laget): 0

Det blev inte mkt här inte totalt 2 poäng !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0