Gnaget övertygar efter seger mot WIC

Kom lite sent till Solnahallen men har fått sett 3mål. 2-1 till Gnaget.



sitter på hörnplatsen på o nr och ser najs.
WiC har najsiga tröjor.
Träffade ett rådjur i cafeterian, just det, rådjuret som har kommit vilse i Täby.
Han även halsa på Gittan, 3vligt.
Nu bõrjar 2a med PP för Gnaget.

Bra fart från Gnaget i 2a.
Jag vill påstå att det är Sjögren som håller kvar WIC i matchen.
Kim knackar en backhand från låg ficka som Sjögren styr in.
Fõrsta misstget.
Bara en minut senare så gör WIC 2-3.
WIC har nu vaknat till men Olofsson är osynlig.
Slut på period 2.

7-4 i zkott till AIK

Nu är det dags för period.3.
Nu ska det avgöras.
WIC pressar lite högre, kom igen nu Gnaget.
2.48 har gått.

3.21 så får WIC utdelning, 3-3.
Nu är det en tajt fajt

5.28 så får Fredrik Rydh göra sitt fõrsta mål i Gnagettröjan.
Upptäcker oxå att jag och minHTC är snabbarw ãn IDA..
Gnaget håller bollen bra nu.

12.04 Gnaget har sjuka lägen..

12.26, WIC har sett chockade ut o h dst utnyttjar Lorendahl.
5-3 till Gnaget.

839 pers i Solnahallen ca6min kvar, snart kommer en WIC time, eller ?

15.13 ingen TO ännu.

16.10 Kim bjuder på IB godis.

17.03 U2 Gnaget, sjukt spännande.

17.43 WIC gör 4-5 i PP, billigt.
WIC tar TO.

WIC har plockat keeper. 1min kvar

1932 farligt frislagsläge WIC

Slut Gnaget vinner med 5-4, rättvist enligt mig.
Jä jävlar vad KJ krigade i sliutet

Det gick ju utmärkt att mobilblogga med HTC HD2.

19,13 och hemma redan, bra jobbat Doppsko.
Var det Guld Gnaget jag fick se idag?
Gnaget har pondus, Tålamod och visar en enorm glädje.
Ett ljus i AIK land för tillfället.
Även för så klart som tycker AIK vinner rättvist och det är najs.
Vi fick ju torsk mot Hagunda igår, men nu mår jag mkt bättre.
Tycker lika som Gittang som jag fick träffa idag att AIK kan vända snabbare.
Iofs vill dom väl sätta försvarspelet för lägen kommer ju iaf.
Jag såg att Rådjuret (Gafvelin) från den fina sidan (Täby) satt och skakade ikapp med Jäderlund =)
Träffade även på en glad Conny Svensson, jag tror han saknar sin nr 11 *S*


Kommentarer
Postat av: Rådjur

Vi skakade för att d var kallt i hallen,spelet värmde en inte direkt;)

2010-09-26 @ 21:16:30
Postat av: karke

Jag visste att du var lite smygis Jonas

2010-09-26 @ 21:29:27
URL: http://www.innebandy.se
Postat av: Gittan

Kul att träffa dig! Vadå spelet inte värmde, inte dig kanske, du fick ju skrämselhicka :)

2010-09-26 @ 21:57:27
URL: http://gittang.blogg.se/
Postat av: mister micke

Tjenare! Grattis till er som har stort AIK hjärta. Doppsko dags att blicka framåt mot matchen mot Älvsjö.

2010-09-27 @ 10:00:23
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: danne Doppsko

SJälvklart är det dags för att blicka framåt.

Du kommer väl och hejjar ?

2010-09-27 @ 14:08:50
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0