Hagunda - Handen i bilder

Jag vet att jag inte är världens bästa forgraf =)
Men jag gjorde mitt bästa, ett litet axplock av bilder och kommentarer.

Har alltid velat skriva...

Fotograf; Danne Doppsko, tack för kaffet !


Hagundapojkarna laddar för matchen.


Anders Håret Pettersson har taktiken klar.

Pada laddar sin enorma bössa =)


Kom igen nu Handen, men så här i efterhand så räckte det inte.


Pada har alltid rätt. det var inget mål.
För övrigt: jag har glömt att säga det, Domarna var sjukt bra denna match.
Det bästa jag har varit med om på länge.


Chippen är ju grym, men han räckte inte till mot Hagunda.


Time Out, Handen laddar för massor med mål


Där är ju den där grymma Viktor (27), Gonza ser lack ut


Mål av Handen, fan va duktig jag är som fick med målet, det rasslar i nätet =)

Nu bär det av mot Handen för ett möte med Jocke från Warberg.
I helgen fick se hur man inte gör om man vill ha ett hyfsat matcharrangemang.
Bedrövligt tyvärr.
112 pers på läktaren är underkännt !
i Nynäshamn (div2) hade vi ett snitt på över 200 och det här var en premiär !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0