Ja ja, kesket du fäääää

Helt efterblivet slut idag.
Nu är man klar på jobbet.

Igår han jag ner på HJ1 träning för att berömma dom inblandade från helgen.
Det vart en sväng förbi herrlagsträningen, det är ju fys på Tisdagar.
Alla såg laddade ut.
Jag och Brynolf är ju skyldiga Simon en 100 ring för ett snyggt straffmål.
Den får han kvittera ut i Kallstá Open =)
Det är ju IB turnering i helgen.
En färd ända till Karlstad för att spela lite plast *najs*
Jag hoppas fortfarande att jag får ett par timmar ledigt på eftermiddagen på fredag.
Är ju lite trevliga lag med där borta i landet från ingenstans.

Nää, nu blir det hemåt för att fixa lite krubb, sen ner på herrlagsträningen och kolla av stämningen !



Peace Out lads

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0