Leo Svanberg aka Les Swan gjorde comeback

Det var den gamle talangen Leo Svanberg som gjorde comeback igår mot Tungelsta IF.
Leo hänger kvar i Stekarlaget Real Höjden även denna säsong.
Jag fick tidigt ett sms från en anonym källa att Leo hade producerat poäng.
Självklart ringde jag Leo och kollade av med honom.

Tjenna Leo, hur är läget.
Jorå killen det är super najs, sitter på jobbet och tuggar lite purjolök.

Åh fan, ska du köra i Hammarbyhöjden eller ?
Jorå killen ,klart att jag ska, Foppa har ju lagt upp ett ½år kontrakt så det blir najs.
Många sköna damer som brukar titta på våra fajter och så.

Kul Leo, Hur blir det med ditt anbud från AIK, står det kvar ?
Gnaget är ju skit sugna på mig, till och med Koffe och Gittang har ring och tjatat lite.
Men jag tar det inte seriöst förens Gunnarzon ringer !


Hur kändes knät mot Tungelsta och blev det några poäng ?
Det kändes helt ok faktiskt, och poängskörden blev 2+5 men då räknar jag några hockeyass.

Vad händer i framtiden då ?
Lite najsiga damer och träning en gång i veckan med höjden.
Ett par pubrundor ska jag väl hinna med oxå.



Som ni ser alla fans av Leo Svanberg, han är på gång nu......





Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Timo

Alltid denna ÖLeo

2010-09-07 @ 18:41:39
Postat av: mister micke

Hur många poäng gjorde Leo utan att räkna Hockey ass? Kontrakt på 1½ år hoppas att kontraktet hjälper dig att utvecklas framåt.



Spänningen stiger... Skall Leo lyckas att komma ända upp till AIK eller är det bara en Bubbla som skall blåsas upp ordentligt för att sedan visa sig vara falska förhoppningar...



IT-bubblan sprack finansbubblan gjorde det samma. Vad händer med Leo Bubblan hur stor kan den bli innan den spricker det återstår att se....

2010-09-08 @ 17:26:18
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0