Måndag och helt slut !?!

Ny vecka på antågande och Måndagarna är ju såå sköna, eller ?
En ny arbetsvecka, en ny träningsvecka . . .
Jag är helt slut fast veckan bara har börjat, kan det var möjligt ?
Idag tränar Herrlaget och dom ska finslipa på spelet inför matchen mot Storvreta på Lördag.
I morgon ska jag upp på HJ1 träningen för att styra upp Clabbe Pettersson =)
Han är ju smått retaderad *ASG*

Jag såg att Nynäshamn fick torsk i premiären mot Vackers.
Tråkigt, hade hoppats på en bra start för NIBKEN.
Grattis Vaxholm iaf.
På söndag tänkte jag masa mig ner i Torvalla för att kika på Vendelsö vs NIBKen iaf.

Glöm inte bort att fortsätta rösta på Bästa hemsidan i AS Norra.
:

Kommentarer
Postat av: Clabbe

Jag behöver inte dig för att styra upp något. Däremot behöver du hjälp med det mesta. Ät gröt!

2010-09-14 @ 18:48:11
Postat av: Mattias

Häftigt att vi leder! Är inne och läser här regelbundet, 10 dagar till match!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0