Påverka när det gäller snyggast hemsida

Klicka in på omröstningen som jag inte får att fungera direkt i bloggen *lack som fan* !!!
Men jag kommer snart på det =)  **Åh nu kom jag på det, 1 timme senare, tack Dreamweaverskolan**
Jag ska under nästa vecka kora snyggast hemsida i Allsvenskan Norra.
Nu har ni chansen att påverka i mitt beslut.
Folkets röst ger poäng 12 till 1

Jag kommer att ge hemsidorna poäng.

Snygg (färger, layout) 1-5 Doppsko poäng
Aktivitet (Uppdat ang Herrlaget) 1-5 Doppsko poäng
Gästbok (har man GB, surret i GB) 1-5 Doppsko poäng
Info (Info ang trupp, Tabell) etc etc 1-5 Doppsko poäng
Övrigt (Lite lull som Publikliga, Bloggar, tävlingar) 1-5 Doppsko poäng



FBC Uppsala      Granlo BK         Gävle GIK          Hagunda IF 
    
Hässelby SK      IBK Handen      Järfälla IBK        Odelberg IBK
   
 TT IBK             Visby IBK         Älvsjö AIK         Sandåkerns SK
    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0