Sjukt kuliga bilder, men jag vill hem !

Har fortfarande inte lämnat jobbet ännu, det går bra nu !! Ska ner på HJ1 träningen och kika av lite, den börjar 19:30. Har nu hunnit lägga upp lite najsiga bilder på hemsidan www.ibkhanden.se
Lagfoton, Profilbilder på herrtruppen osv osv.

Jag hittade lite sjukt roliga bilder som jag bara måste få upp.


Knappt någon skillnad alls på tekarna va =)
En grymt skön syn var när våran kille gjorde målet trots sin storlek så slängde han sig över sargen och körde U-Båten *ASG*
Hans arm nådda knappt över sargen.
Sköna lirare vi har ju.


Även här känns det som att våran kille är ngt mindre än Huddingespelaren =)
Eller har jag fel ?
Sjukt kuliga bilder.

Det böörjar dra ihop sig för att kora AS Norras bästa hemsida snart.
Jag skyndar på långsamt.

Ge gärnet och gör rätt från början då slipper man göra allt så jävla många gånger, eller ?
Tänkte på Herrlagsträningen igår.
Skärpning killar.


Nu blir det hemgång...

Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0