Smått & Gott att kika på !

Jag tycker Vibergs syn på om hur upp/nedflyttning skall gå till är sjukt vettig.
Jag vet att inlägget är lite gamalt men ändå ett grymt bra inlägg.
Läs det på Magget P. Vibergs inlägg

www.plastsnack.se börjar komma igång lite och det är alltid kul när lite nya sidor kommer upp.
Då får man ytterligare lite att göra på kvällen =)

Har även börjat följa MH (Mathias Holmgren)s blogg.
Killen lever för IBn i Uppsala och älskar sitt Hagunda.
Har just nu en rolig tävling där man kan vinna biljetter till Sirus hemmapremiär.

Hur står det till oss alla dom Allsvenska Norra lagen ?
Har alla fungerande hemsidor ?
Det är ngt som jag just nu kikar över.
Jag kommer att topp 12 lista alla AS Norras hemsidor innan söndagen tar slut.

* Dom ska vara snygga
* Det skall vara lätt att hitta info om herrtrupp, loggor, etc etc
* Sidan skall vara aktiv och uppdateras helst flera gånger i veckan
* Finns det Gästbok / Forum ?
* Har dom några bloggar knutna till laget ?

En hemsida är en viktig del i allt runt om kring laget.
Har man en risig hemsida så tappar man Fans, Sponsorer och alldagliga innebandynördar som älskar att kika runt på IB sidor.

Men vad alla säger så kommer ändå AIK att vinna SM Guldet i SSL, Elitserien Hockey och jag själv hoppas på en mirakelvändning i Fotbollsallsvenskan.
Hört att alla andra lagen förutom AIK har haft massa dopade spelare =)
Poängavdrag för alla lagen utom AIK !

Man kan ju alltid hoppas iaf.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0