Tennisvinkeln borta !

Jag blev lack när jag fick hör detta !
Det bästa som har hänt innebandy ju . .








Eller inte =) så jävla skönt att vinkeln är borta.
Ramsins facebookgrupp måste må bra nu.
Jag mår bra nu.
Sjukt bra att vinkeln försvann, då slipper man lacka på TV4.

Ikväll blir det AIK mot Linköping och alla tummar för AIK.
Dom behöver vinna sina första 10 matcher för att få lite lugn och ro.
Vilken nykomling har den pressen egentligen.
Att spela i AIK´s tröja sätter en hög press på en spelare direkt.
Prestation i positiv bemärkelse krävs från dag 1.
Det är så det är i AIK, man måste ha ett hjärta för att vara i orginisationen.
Dom som kommer ner bara för att hämta hem lite stålar försvinner snabbt.
Jag själv kommer att gråta en tår vare sig det blir vinst eller förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0