Träningsmatch Lördag mot FBT Pori

Imorgon 1600 möter vi FBT Pori från Finska högstaligan.
Jag har inte någon koll alls på detta lag.
Helt klart en intressant match att kika iaf.
Landskamper är alltid roliga att spela för spelarna och gissa att dom kommer vara laddade till tårna imorgon.

Nu är det snart hemgång från jobbet och veckan har bjudit på massor med roliga jobb.
Men nu avslutar vi jobbet för denna vecka och blickar fram emot nästa.

Jag har en sjuk träningsverk i mina ben idag, det blev 2 timmar IB igår mellan 21-23.
Sjit va seg jag var imorse när jag skulle gå upp.
Fyyyyy Faaaaaaaaan...

Sverige vann mot Tjeckien idag med 13-5, sjuka siffror.
Sverige och Finland är ju ljusår från dom andra lagen.

Nu får det räcka för idag.

Här är hemsidorna som jag ska kika vidare på....
Jag ljuger inte när jag säger att Odelbergs hemsida suger för tillfället =)
Återkommer inom ett par dagar när jag har fått med mig ett par grabbs i juryn =)


1.
FBC Uppsala
 
 

2. Granlo BK  
 

3. Gävle GIK  
 

4.
Hagunda IF
 

5. Hässelby SK IBK  
 

6. IBK Handen  
 

7. Järfälla IBK  
 

8. Odelberg/Ingarö IBK  
 

9. Sandåkerns SK  
 

10. Tyresö Trollbäcken IBK  
 

11. Visby IBK  
 

12.
Älvsjö AIK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0