Mediabevakningen för Innebandy suger som vanligt...



Men varför ingen bevakning på t.e.x Svt text Ir TV4 text ?
Dagens media är bedrövlig.
Här har vi AIK med Kim Nilsson, vi har Storvreta med Kohonen, vi har Caperio med Sundbom och sist men inte minst Balrog med kanske världens bäste spelare Micke Karlsson.
Alla dessa under samma tak i SSL premiären.
Just i detta nu har det fortfarande inte dykt upp ngt på våra texttv bevakningar inte ens en liten notis (kl 01:42)
Vad måste man göra för att få media att fatta ?
Henke Larsson igen ?
Börjar bli trött att älta detta.
Bara att inse faktum, Hockey, Fotboll, Tennis, Golf, Handboll dam/herr, Varpa, Fäktning osv osv är kanske iite viktigare än dagens drabbningar i SSL premiären.
Rätta mig om jag har fel, men TV4 har ju försökt att satsa med TV matcherna visst, men dom kan ju inte vara nöjda med sin sida 300 på txt-tv sidan ?!?!?!
En skam för alla oss som gillar att sappa på txt-tv

Sundbom får frågan av Magget

Var det rätt med två röda kort?
- Det som hände mellan Holtz och Ackervi kändes inte så farligt. Två röda kort, jag vet inte…

Vad säger jag?
Jag hade Holtz och Ackervi i min drömfemma -38 poäng tack för kaffet.
Helt sjukt, jag kan ju redan nu regga av mitt lag och göra ett nytt.
Kanske ska jag försöka att få ihop det sämsta laget i drömfemman =)

Imorgon blir det lite IB.

1430 HJ1 mot Älvsjö AIK. (Västertorpshallen)
1630 Vendelsö mot Nynäshamn i Torvalla
1830 HJ2 mot Ingarö IF (Torvalla)

Sist men inte minst så vann Herrlaget idag mot Storvreta Ungdom med 8-5 men siffrorna borde ha varit större enligt rapporter.

Nu blir det et par snabba updates på Handens hemsida, lite länkar osv osv.
Saknar ni gt på www.ibkhanden.se så gör ett inlägg.

Peace

Kommentarer
Postat av: Media

Lite mediabevakning finns det ju allt! :)

Postat av: danne Doppsko

Men den kan vara 100% bättre =)

2010-09-22 @ 18:19:05
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0