Jag tror hur mkt jag vill !

Då var det min tur att tro lite om lagen i Allsvenskan Norra.
Tror gör man när man mår mindre bra.

FBC Uppsala ser sjukt starka ut, såg dom ett par gånger i Kallstá.
Kommer att få mitt favvotips när det är dags.

Visby, mörkar dom eller.
Ställde in massa matcher  ?
Tror att Visby är lite skraja för luften på fastlandet, eller ?
Kom igen nu Zäta, våga kommentera fegis =)

Hagunda, jag tycker att dom spelar tråkigt men dom gör det ändå bra.
Dom verkar alla veta vad dom ska göra iaf och kommer med sitt försvarsspel ta lite poäng i denna serie.
Missförstå mig rätt, jag gillar inte lag som bara ligger och väntar på andras misstag och med det tycker jag att dom spelar tråkigt.

Älvsjö AIK har inte imponerat på mig.
Såg även dom spela i Kallstá och dom så helt vilsna ut.
Känner mig tjatig men jag tror att Älvsjö hittar tillbaka formen efter att dom har mött oss den 2 Okt =)

Odelberg, det räcker inte med Rönnkvist som coach !!
Tror att Odelberg kommer få det tufft i AS Norra.

Leo Svanberg kommer få det tufft att klara kontraktet i AS.
Hans ben hänger inte med.


Återkommer med resten av lagen ASAP!!!


Kommentarer
Postat av: Zäta

Vi kör enligt den ryska modellen i år. Träningsläger på vischan där vi endast får äta den maten vi jagat och sen tillagat över öppen eld som vi även den har fått göra upp själva. Löppas på mellan 35-55 km med en lagkompis på ryggen. Nu i helgen simmade vi till Öland för att spela två matcher och sen sprang vi till Oskarshamn i tron om att få ta båten hem. O det fick vi, roddbåtar stod vid kajen och det va bara att börja ro ;)

2010-09-13 @ 13:58:20
Postat av: Ansgar

Hagunda tråkiga? Låg topp 3 i serien både när det gäller flest gjorda mål och flest insläppta förra säsongen och förrförra säsongen och säsongen innan det!

2010-09-17 @ 12:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0