Varför inga känslor ?

Jag vet att domarna inte har det lätt och att det kan brinna för vissa spelare/Ledare.
Satt och läste Peter Bohlins krönika på IBM.
Klart att en spelare måste få reagera !
Jag tycker domarna idag blir allt sämre på att prata med spelare/ledare så fort dom har gjort ngt fel.
Det kommer aldrig att hålla med den nya regeln.
Vi kommer hamna i ett skumt läge där spelarna hellre bromar sitt spel än ge gärnet.
Vi går ett steg tillbaka och kommer aldrig bli av med stämpeln kärrningsport !!
Det måste finnas ett alternativ till denna regel.
Hur den ska se ut har jag inte en aning om, men det kan ju vara ngt som PB skriver om.
Typ en 3 Ir 5 sekundersregel.
Domarna har bra betalt för sina SSL matcher osv, vem bestämmer om det är kontruktiv kritik eller inte, domarna ?
Det finns faktiskt domare som aldrig anser att dom har fel och då kommer man åka på U2a efter U2a.
Vem avgör om domaren har haft fel ?
Ska man inte då få påpeka detta ?
Jag blir inte klok på detta.
Lagen förbereder sig sjukt mkt och planerar sina liv efter Innebandy.
Jag vet ju bara i Handen då killarna har lagt sitt liv till Innebandy 5-6 dagar i veckan.
Spelare som håller på med Innebandy idellt, visst att det finns ngn som får ngt korvöre här och där.
Men det jag vill komma fram till är ju att allt planeras efter innebandy i alla lagen, middagar,polare,semestrar osv osv.
Klart att vi måste kunna hitta en lösning på detta.



Jag vet inte men jag truuuuuur !!!

Nu släpper jag detta för jag blir bara lack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0