Vem har den bästa Hemsidan i AS Norra ?

Jag har ju puffat för att jag kommer att utse Allsvenskan (Norra)bästa,snyggaste hemsidan. Det är ju ett bra sett att trigga upp ite när det gäller starten för Allsvenskan.
Just nu har jag många nya och unika besök och det är positivt.
I omröstningen som ligger på bloggen är det bara att rösta på.
Vinnaren får 12p och sedan räknas det neråt 11, 10, 9 osv.
Det kommer inte bara vara jag som bedömmer hemsidorna utan även Marcus IB-Klubban Magnusson (Spelare i Handen samt bloggare och Innebandymagazinets meste läsare) Jonas Gavfelin (Fd TT och nu Caperio Täby Coach, samt min närmaste fransman)
Jag hoppas även att Johan Sjöstand (Innebandybloggproffset, Mr IB) kommer att ha tid i dessa valtider.
Men hur som helst så är man ute efter en snygg hemsida som man lätt kan hitta det man söker.
Sidan skall uppdateras varje dag för att få max poäng.
Även om man letar efter ngt intressant som t.e.x en spelare, Bloggar tillhörande laget, Gästbok osv osv.
Allt kommer att klarna upp när listan presenteras.
Om nu alla lagen i Allsvenskan Norra sköter sina hemsidor och puffar hårt för sina matcher så komer AS Norra bli den mest intressant serien i Sverige.
Det finns på tok för många dåliga hemsidor tilhörande förbundserielagen.
Detta är ett sett att få det lite mera intressantare gällande våran kära Allsvenska Norra.
I serien finns ju lag som Visby IBK som har gjort den mest spektkulära värningen i Kimmo Eskilinen.
Även Vinamäki har ju kritat.
FBC Uppsala som står som tokfavoriter.
Sedan fick serien mkt ögon på sig när KAIS Mora tog platsen upp i SSL.
Det finns många grymt bra spelare i serien som kommer vara superheta.
Så nu startar jag mitt steg 1 att få AS Norra ännu mera intressant.
Så ut och uppdatera era hemsidor.
Jag har ca 200-500 unika besök varje dag nu när det drar ihop sig.
Idag har jag haft 448 sidvisningar så intresset är stort !
2 veckor kvar till seriestart.



let´s get rumble !

Kommentarer
Postat av: Sten

22 proc har röstat på Hagunda hmmmm

4 inlägg /reportage om A-laget på 2 månader så här inför seriestart

BRA SIDA FÖR ALLSVENSKAN hmmm

Svårt att få folk att rösta på nått annat än sitt EGET lag tror jag

2010-09-13 @ 08:46:09
Postat av: danne Doppsko

Men det kommer inte var omröstningen som avgör allt.

Utan omröstningen är mera till för att få alla bli intresserade.

Självklar så fattar även jag att folk röstar på sin egen hemsida.

2010-09-13 @ 09:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0